Ledenbijeenkomst 21 november 2019

Deze ledenbijeenkomst stond in het teken van een bierproeverij.  We worden in het sfeervolle pand van Bij de Pastorij ontvangen door eigenaar Ruud de Weert, die in het kort verteld over zichzelf en het bedrijf. Na een uitleg krijgen de bierliefhebbers een drietal bijzondere speciaalbieren te proeven. Er wordt voor iedereen gezorgd, dus ook de wijn- en frisdrinkers komen aan hun trekken.

Ledenbijeenkomst 21-11-2019      Ledenbijeenkomst 21-11-2019

Peter van den Eijnden verteld ons enthousiast over De Groene Pluim. Dit is een initiatief van VNO-NCW Brabant-Zeeland om bedrijven die goed bezig zijn op het gebied van duurzaam werken in het zonnetje te zetten. Hij roept bedrijven op om zich vooral aan te melden via de website https://www.degroenepluim.nl/

Het zou fantastisch zijn om De Groene Pluim volgend jaar aan een Woensdrechts bedrijf uit te kunnen reiken!